نگاشته شده توسط: koochnavard | 01/23/2011

قصر بر حباب…بلب بلب

حالا من هی بیام بگم… آدما بر اساس افکارشون زندگی می کنن… هی خودمو بزنم به در و دیوار و دلیل و برهان بیارم…

هی توضیح بدم، باباااا… آدما کلن تو توهمن…. هرجوری دنیارو می چینن… همونجوری ردیف می شه!

هوووف….

تا طرف خودش یه روزی به این نتیجه نرسه که …. ای دل غافل اگه به جای این توهمات مسخره، یه جور توهمات مسغره ی دیگه می زدم… حالا به جای چاه لااقل تو چاله بودم!

متوجه نیس من چی می گم!!!

متوجهی؟!

البته اگه شانس بیاره و یکی پیدا شه و این توهماتش رو بریزه به هم…وگرنه که…


پاسخ

  1. حالا چه اصراري داري بهش بفهموني؟

    • خوبه بفهمه!

  2. این روزا همه دارن همین رو به من میگن ..میگن تو توهمی ..و این خیلی حس بدی داره .

    • حالا من یه چیزی می گم…
      ولی بیرون اومدن از حال و هوای همیشگی و از بالا نگاه کردن به زندگی کار هر کسی نیست!
      سخته…

  3. حالا خودت رو این‌قدر اذیت نکن. پیش میاد.

    • نمی تونم براتون نظر بذارم… صفحه نظراتتون باز نمی شه…
      بر ما ببخشایید… پیامبر!

  4. خوب این فکر آدماست که دنیاشونو میسازه اگر هم نمی فهمند باز فکرشونه

  5. هوووف … سلام. نیستم چون سیستم ندارم ! زندگیه ما داریم ؟ اونوقت میگن چرا توهم ؟ اصلا این پست واسه اسم وبلاگ من بود ! متوهم ! ابله ! اه اه ! زندگیه ما داریم ؟

    • حالا من یه چیزی گفتم!!
      تو به دل نگیر…

  6. به هر حال این مطلب شما به نوعی دیدگاه دکارتی از جهان بود


بیان دیدگاه

دسته‌بندی